CUSTOMER CARE AGENT till Hilti

Vad söker vi?

Vi söker dig som brinner för att sätta kunden i centrum genom konstant utveckling, och förbättringar av processer och tillvägagångssätt. Från vår kundserviceavdelning, på huvudkontoret i Hyllie, levererar vi oöverträffad service till våra kunder över hela landet. Vi tror att passionerade människor, i en företagskultur med fokus på affärsresultat och personlig utveckling, är en förutsättning för att möta våra kunders höga förväntningar på professionalism och partnerskap.

Rollen som Customer Care Agent, är perfekt för dig som är duktig på att hitta och driva igenom processförbättringar och samtidigt arbeta med löpande ärendehantering. Vi söker dig med ett brinnande intresse för service och att hitta nya lösningar för våra kunder.

Vilka är Hilti?

Är du ny i branschen kanske du inte har hört talas om oss. Vi förser den globala byggsektorn med branschledande verktyg, teknik, programvara och tjänster. Vi har en stolt historia, som byggts under 75 år, och ett starkt varumärke världen över, främst tack vare våra banbrytande produkter och exceptionella service. Med 30 000 människor i över 120 länder är vi en perfekt plats för dig att visa oss vad du går för, när du utvecklas, växer och formar din karriär.

Vad innebär rollen?

På Kundserviceavdelningen är du ansiktet utåt för vårt uppskattade och pålitliga varumärke. Våra kunder förväntar sig enastående service och ett personligt bemötande. Som en del av vårt högpresterande team är ditt arbete att främja våra starka kundrelationer för att skapa lojala affärspartners.

Som Customer Care Agent, på Hilti, ingår du i ett team med ansvar för hantering av all kundfeedback från kund, både positiv och negativ. I arbetet ingår att registrera och lösa löpande ärenden med kunden i fokus. Detta genom uppsatta processer, som du genom din erfarenhet förväntas utveckla och förändra så att vårt erbjudande till kund alltid är i världsklass.

Vem söker vi?

Vi söker efter en person som är lättlärd och flexibel, som vill tillföra nya perspektiv till gruppen och som vill vara med och utmana och på så vis bidra med innovativa idéer på hur vi tar vårt arbete vidare och framåt. Du kommer att lära dig hantera hela kundfeedbacksprocessen och var en nyckelperson för att få dessa processer att fungera i hela organisationen och omsätta dem till faktiskt agerande. Teamet spelar en viktig roll i kontakten med våra kunder och vår försäljningsorganisation.

Vidare så önskar vi att du:

  • Är kundorienterad, serviceinriktad och tycker om att arbeta med ärendehantering
  • Har viljan att utveckla och sätta ett avtryck i vår organisation
  • Har förståelse eller intresse av att lära dig att översätta kundens behov till processer för organisationen
  • Har förmågan att driftsätta processer, förädla dem och skapa förankring i resten av organisationen
  • Har erfarenhet av att arbeta med kundkontakt
  • Har vana av att arbeta självständigt och driva igenom initiativ och förändring
  • Har vana av att arbeta med IT-system och erfarenhet av affärssystem är meriterande
  • Har en utpräglat god kommunikationsförmåga samt är bra på att strukturera och organisera ditt arbete
  • Är van att arbeta i ett högt tempo utan att tappa fokus på hög kvalitet

Vad erbjuder vi?

Vi ger dig alla förutsättningar för att nå framgång i din roll – utomordentlig utbildning samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Du kommer att möta en unik kombination av självständighet och kamratskap där du är en del av ett inkluderande team. Vi har förtroende för att du gör vad som krävs för att leverera enastående resultat. Ge det lilla extra så säkerställer vi utvecklings- och karriärmöjligheter.

Som en del i rekryteringsprocessen kommer vi att erbjuda dig en samlyssning där du får uppleva en arbetsdag på vår customer care avdelning.

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Vi har en utmärkt blandning av människor och erfarenheter i våra team. Framgång på Hilti handlar om teamwork och förmåga, oavsett din bakgrund.

Du ansöker direkt till Hilti HÄR eller genom att trycka på den runda knappen  bredvid annonsen!

Vi arbetar med löpande urval. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Nordgren, Customer Service Manager, på anna.nordgren@hilti.com

Intresserad av att få reda på hur Hilti arbeta med mångfald och inkludering? https://careers.hilti.se/sv-se/om-oss/mangfald-inkludering

Ansökan

Vi arbetar enligt GDPR.
Läs mer här innan ansökan

Ansök direkt till uppdragsgivaren!